Notice: Undefined variable: page_title in /var/www/vhosts/ecoclubua.com/ecoclubua.com/public/wp-content/themes/ecoclubua/single.php on line 11

Як ми і збиралися, туристична група Екоклубу “Відчайдухи” 6-13 травня 2013 р. традиційно провела для студентів та випускників туристичний похід гірським Кримом. 9 відчайдух і собака на 8 днів та 7 ночей занурились у дику природу Кримських гір – жили у наметах, ходили горами і зустрічали схід сонця над морем…

Загалом за 5 ходових днів було пройдено 71 км і стерто дюжину ніг. За цей час ми набирали і спускалися на  3158 м по висоті. А за 2 дні на пляжі – підгоріло 10% поверхні відчайдух.

Але щастя – також у подоланні труднощів. Тож у перший день (06.05) ми від Сімферополя на старому і втомленому тролейбусі (див. фото) доїхали до с. Перевальне. Там пройшовши повз Червону печеру, довго і зосереджено піднімалися вгору, набираючи висоту, а там – проходили цілі галявини, цілі моря диких яскравих червонокнижних піонів!

І нарешті заночували недалеко від джерела у дикому-предикому лісі. А ввечері, біля багаття можна було почути шарудіння  старого листя від всякої живності, що ходила кругом нас. Вночі навіть прийшла косуля, ображена нашою окупацією її місця, і довго лаяла нас, тявкаючи  на світанку.

Весь другий день (7.05) ми піднімалися каньйоном вздовж річки Бурульчі. Чарівна річка, все обросле мохом, кругом калабаньки для купання, завали старих дерев і найрізноманітніші потічки. Короче – краса неземна. Це був, мабуть, найчарівніший день “в гостях у казки”.

Третій день (8.05) був днем пригод. Надзвичайно “активний” підлісок робив складним пересування стежечками, а коли стежка зникла – то йшли вгору руслом висохлого струмка. Це було наче спогади з дитинства – кудись лізешь, дряпаєшся, а попереду – ще складніше і цікавіше…

Втомилися ми в той день. Тому вирішили в наступний день залишити табір і прогулятися без рюкзаків. І прогулялися на Карабі-яйлу. Це тільки сонце і тільки вітер. І різнотрав’я під ногами – хрустке, духмяне, навіть смачне. Ми ще назбирали щавлю й дикого часнику на салат. Салат, доречі, з цього вийшов дивний, але смачний. І ми йшли яйлою і шукали печери. Були у дивній печері-колодязі “Водопійна“. Довга поржавіла драбина веде метрів 15 вниз. А там холодно і незвично, є сталактіти. Але подією всього походу можна назвати наступну печеру – “Великий Бузулук“. Це величезна діра у землі, що, як вхід у пекло, веде вниз і вбік, аж поки не дістенешся… льодових сталактитів! Надзвичайно дивно – йти, йти, йти під яскраво-палючим сонцем, а потім бац! і потрапляєш у льодове царство Снігової Королеви. Це треба просто відчути, словами не передаси.

На п’ятий день (10.05) ми, зібравши свій табір,  рушили вже до моря. Навіть не сподіваючись добратися до вечора – ми спустилися з хребта вниз, через поля винограду, і прийшли-таки до села Привітне, і там привітний водій підкинув нас кілометр до берега. Оце була неочікувана і така бажана зустріч з морем. Всі купалися, вода здавалась теплою, хвилі привітними. Зрозуміло – ми ж в Привітному!

Ну а наступні два дні ми провели на пляжі: загоряли, читали вголос, збирали “курячих божків” і зробили сонячний годинник. Насичена програма.

За все це хочу подякувати нашому терплячому керівнику – Максу, що подарував нам цю чудову подорож, і відчайдухам – які не побоялися, ризикнули і отримали найзвичайний досвід походу Кримськими горами.

Ще фото тут

Довідка: Відчайдухи Екоклубу подорожують кілька разів на рік: на травневі свята – піший похід до Криму, влітку – байдарочний водний похід річками України та взимку – гірські лижі у Карпатах. Координатор групи – Наталя Гозак. Приєднуйтесь!

One Comment

1. Це було справді дивовижно! Величезне всім дякую. Надзвичайно чудова компанія, надзвичайно прекрасний і різноманітний Крим!